42 - 43 Programa de control L'any 2019 es van rebre 39 sol·licituds ciu- de la qualitat de tadanes, el 94,9 % corresponen a edificis l'aigua de l'aixeta construïts abans de 1980. En aquests edificis del consumidor s’hi van detectar incompliments per plom o a Barcelona dipòsits en estat de manteniment i higiene deficients en un 41 % dels casos. No obstant això, no es va detectar cap incompliment en els edificis construïts el 1980 o posteriors. Pel que fa als incompliments detectats, 14 tenien incompliments per plom i d'aquests, 4 tenien, a més, dipòsits en estat de mante- niment i higiene deficients. En relació amb les finques en què la distribució de l'aigua era a través de dipòsits, tots presentaven Pb deficiències de manteniment i higiene. Una de cada quatre sol·licituds rebudes van derivar en incompliment per plom. FIGURA 12 Nombre i tipus d'incompliments del programa de control de la qualitat de l'aigua de l'aixeta del consumidor a Barcelona ciutat,l'any 2019,segons l'any de construcció de l'edifici. NOMBRE DE SOL·LICITUDS REBUDES ABANS DESPRÉS DE 1980 DE 1980 Nombre de sol·licituds rebudes 39 37 2 Sol·licituds sense incompliment 24 22 (59 %)2 (100 %) Sol·licituds amb incompliments 15 15 (41 %) - TIPOLOGIA D'INCOMPLIMENTS Incompliment només per plom 10 Incompliment per plom i dipòsits amb estat de manteniment deficient 4 Incompliment només per dipòsits amb estat de manteniment deficient 1