Qualsevol persona que vulgui presentar una queixa o denúncia sobre un producte, establiment o activitat alimentària.
Per presentar una queixa o denúncia us recomanem utilitzar els canals d’atenció al ciutadà que ofereix l’Ajuntament de Barcelona: telemàtic, telèfon gratuït del civisme (900 226 226) i presencial (Oficines d’Atenció al Ciutadà).
En cas que vulgueu presentar la vostra queixa o denúncia directament a l’Agència de Salut Pública de Barcelona, és necessari presentar una instància amb:
- Dades de qui fa la queixa o denuncia: nom i cognoms, domicili, DNI, telf., mail.
- Exposició dels fets o els motius de la vostra queixa o denúncia
- Dades del producte, l’establiment o l’activitat alimentària objecte de la queixa o denuncia. En cas de productes alimentaris envasats, cal indicar les dades incloses a l’etiqueta del producte (marca comercial, lot, data de consum preferent, raó social…) o adjuntar una foto de l’etiqueta. En tots els casos, cal especificar l’establiment de compra o consum de l’aliment objecte de la vostra queixa (nom de l’establiment i adreça completa).
- Documentació relativa a la queixa o denúncia plantejada (tiquet de compra o servei, fotografia de l’etiquetatge…)
- Signatura i data
Per facilitar la presentació de la vostra queixa o denúncia, disposeu a la pàgina www.aspb.cat d’uns models normalitzats, en concret un per a les de producte alimentari i un altre per a les d’establiments o activitats alimentàries.
La instància i documentació es pot presentar al Registre de l’Agència de Salut Pública de Barcelona a la Pl. Lesseps, 1, 08023, de Barcelona, al Registre de les Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Barcelona, a la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, per correu ordinari o per correu electrònic a secai@aspb.cat