Queixa en matèria de seguretat alimentària:
establiments i productes

Qui pot presentar una queixa?

Qualsevol persona que vulgui presentar una queixa o denúncia sobre un producte, establiment o activitat alimentària.

En el moment de la inspecció sanitària, no es comunica mai el nom de la persona denunciant.

Com s’ha de presentar una queixa?

Podeu presentar una queixa o denúncia utilitzant els canals d’atenció que ofereix l’Ajuntament de Barcelona:

  • Telemàtic, a través dels tres enllaços (segons el motiu de la queixa: incompliment de la normativa per part d’un establiment alimentari, intoxicació per aliments o producte defectuós).
  • Telefònic, trucant al telèfon gratuït del civisme (900 226 226)
  • Presencial, a les oficines d’atenció ciutadana que hi ha a cada districte de la ciutat.
Com es gestiona la queixa?

Si la vostra queixa inclou totes les dades necessàries, es derivarà al servei d’inspecció sanitària.

Si la vostra queixa fa referència a un possible cas de toxiinfecció alimentària es derivarà al Servei d’Epidemiologia.

Les queixes o denúncies que tenen el seu origen en establiments alimentaris que no es troben al municipi de Barcelona, si escau, es derivaran a les autoritats sanitàries que corresponguin.